Älskling och jag <3

Idag har jag varit i skolan hade sjukt roligt med Bella och Evelina. Särskilt sista lektionen men aa vi var ju över trötta då! När jag kom hem så mötte jag lilla sötnosen Denice inte träffat henne på sjukt länge... Men äntligen! Sen har jag hållt på att tvätta från kl 15:30-17:55 trååååååkigt men det måste ju göras. Jag var hos älsklingen i helgen och tog det lugnt det kommer upp bilder om det senare. Jag vill snart träffa Emma frö det var länge sen jag träffade henne men kanske ska träffa henne snart då blir allt bra hoppas jag. Jag och älsklingen är förlovade, jag älskar dig älskling! Bilder på ringarna kommmer upp när ni bläddrar ner lite. Men nu ska jag gå och plocka lite här hemma puss och kram<3


Min ring det står"Tobbe 1/1-12"


Älsklingens och min ring <3


Jag och älskling <3

<3


Haha mongon <3


Sista bilden för idag puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0