Jag dör vi måste ses snart mina sötnosar <3

Det var sjukt länge sen vi var Jezzie och Maddis. Vi ska ses snart har jag bestämt! De var i somras jag såg dig sist Jezzie och Maddis du var med hemma hos Tobbe förut men de var ändå ett tag sen vi sågs men det ska vi ändra på tycker jag. Just nu idag är det rxakt 3 dagar kvar tills jag och familjen åker till Chile. Fan vilket helvete nu sitter hon och skriker på mig också. Ibland funderar jag såhär "det kanske är bättre att jag skiter i att åka med till Chile dom klarar sig utan mig". Men nej hela familjen ska med ju... Men nu skiter vi i det ska försöka att hinna vara med dom flesta vännerna ett tag innan jag åker. Men vi får se vilka jag hinner vara med. Men jaja nu ska jag fixa lite saker här hemma ha det bra hej då <3

Jezzie <3

Maddis <3 

Jag <3

Carro syster <3

Marcela <3

Chrille bror <3

Michelle <3

Jag och älsklingen <3

Pappa <3

Sebbe Michelles kille :D

Markus Carros kille :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0