Idag med Sara köttbullen och älsklingen <3

Idag har jag varit med Sara köttbullen och min älskling, ni är sjukt underbara jag älskar er!
Vi åkte till handen och hade roligt där hämtade en sak och Sara och Tobbe köpt hamburgare xD
Haha mina små tjockisar :) Men ni är så goa och söta!
Jag har varit fett duktig idag jag har fan städat min klädkammare så den är ren och fin nu.
På julafton var jag hos älsklingen och firade jul där med hans släkt, på nyår så åkte jag och Tobbe upp till dalarna och firade där med Emelie, Peo och Robban ja vi var hemma hos Peo.
Vi åkte hem ganska tidigt jag och Tobbe vi höll på att sladda av vägen fy fan vad halt det var!!! Men vi kom hem oskadda som tur är. Men nu ska jag och Sara sitta och kolla på Balto(filmen) haha ja vi är mobbade :) <3

Jag och älsklingen <3

Sara min söta köttbulle :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0