Yeeeeeeees!!!!!

Heej idag har man vart i skolan gjorde ett prov i spanska klarade de :) Blev glad :D Åkte hem efter den lektionen för jag mådde dåligt... Tog det lugnt ett tag, sen så städa jag hela dagen. Efter några timmar så kom min syster och hennes kompis hem. Dom lagade mat efter det så fixade dom sig för att dom skulleut och festa. Men Niklas kom hem hit och höll mig sällskap, vi har suttit och pratat om lite saker, han är rolig att prata med han. Carro och Milde kom hem efter några timmar. Dom sa att dom inte skulle drick haha dagens skämt xD Dom drack visste.
Men dom är ändå snälla dom är mina systrar älskar dom! Ni är bäst! Om några veckor åker vi in till Stockholm och dom ska kolla på studentklänningar och jag ska kolla på balklänning och skolavslutningsklänning. Det blir nog bra när man är med dom, dom ska hjälpa mig att välja klänningar! Längtar tills dess <3 Men nu ska jag vara med Carro, Milde och Niklas och vara lite social. Puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0