wieeee

Ännu en dag sitter man hemma, ont i huvudet, kan knappt sitta upp... :( Är nere i tvättstugan och tvättar varje timme, jobbigt när man knappt kan stå eller sitta. Måste göra det själv, för min syster inte kom hem. Men jag pratade med en underbar person igår, du är fan bäst! Jag måste fan bli frisk till imorgon för imorgon är det volleybolltunering i skolan och jag vill vara med, vi har liksom vunnit varje år, kul om vi vinner i år, men man vill ju vara med också "/ Men hoppas jag blir det då, hoppas att man får prata med den bästa personen idag igen.
Blir så glad när jag pratar med dig. Du gör mig glad som ingen annan gör. Du är bäst! Vi måste ses snart!
Och vem som än vill ses säg till då, så kan vi ses :) Men ska gå nu puss hej<3

Älskar dig syster <333

Kommentarer
Postat av: "den underbara personen"

sötnos! krya på dig älskling

2011-03-10 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0