Jaha...^^

Idag har man legat hemma hela dagen... Men fan äntligen har jag blivit frisk, inte hel men i alla fall så jag kan gå till skolan imorgon. Skönt, men aa, har inte gjort så mycket idag. Jag beklagar de som hände. Fan såg på facebook att min klass inte vann volleybollturneringen idag. Men men vi är ändå bra :D Ska bara ta det lugnt resten av dagen nu och försöka bli helt frisk. Skola imorgon wieeee :D Men nu sitter jag och väntar på Michelle och Carro att dom ska gå och handla sen ska dom laga mat. Ska lägga mig tidigt idag för jag är jätte trött. Men nu ska jag fortsätta ta det lugnt messa om ni vill. Aa dom som har mitt nr då, annars är det bara att fråga :) Puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0