Bäst ni är<3

Fuck allt asså varför kommer allting på en gång, jag orkar inte mer. Först ena stunden kommer allt skit sen kommer allt bra efter det vet jag inte vad jag ska göra så jävla svårt att veta just nu... Det blir aldrig som förr.
Men kanske blir något bättre,vad vet jag. Jaja jag får väl lyssna på mina vänner för jag litar på dom. Jag litar på mina bästa vänner Sofia Engström, Madelene Lindeberg, Emma Friend, Mikaela Hansson och Amanda Sundström. Jag älskar er tack för ni finns<3

Sofia bästa Engström <333

Emma bästa Friend <333

Madelene bästa syster Lindeberg<333

Mikaela bästa Hansson<333

Amanda bästa Sundström<333


Kommentarer
Postat av: fia <3

<333

2011-03-04 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0