Saknar dig....:'(

Jag saknar tiden med dig, skulle göra allt för att få det bli vi igen. Du var verkligen något för mig, jag älskade dig. Och jag vill bara spola tillbaka tiden nu... Vill att du förstår en sak...
Det gör ont, själen bara svider, när jag som vanligt tänker tillbaks i tiden, på tiden det var du och jag, tiden det var vi två. Du vet precis som jag att en gång var det faktiskt så. Vill känna lycka med dig igen. Kan du inte fatta jag saknar dig verkligen.
Ett stort tomt hål det är dig som jag saknar. Det var som en saga för bra för att vara sann ville se dig i ögonen och hålla i din hand, känna dina armar och smeka ditt hår, kanske svårt att ta åt sig men jag hoppas du förstår.
Jag skulle göra allt för dig för att få dig att må bra, för att få se dig le skratta och va glad. Att ha din kropp emot min, i en underbar kram, betyder mer än du anar tänker på dig varje dag... Du vet vem du är... :'( <3

Snälla...:'(

Kommentarer
Postat av: Dennisch

vs: i know.



Älskling finns för dig!<333333

2011-07-19 @ 00:30:49
URL: http://dennisch.blogg.se/
Postat av: madde

jag saknar....:(<3

2011-07-19 @ 00:41:35
Postat av: Dennisch

vs: hahaha aa det är vi! <3333

2011-07-19 @ 01:29:02
URL: http://dennisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0