Haninge

Idag så vaknade jag ca´12:14, sen så ringde Tobias mig :) Jag sov över hos Emma, och vi hade kul vi.
När vi hade vart vakna i ca 2 timmar så ringer mamma och frågar om hon ska hämta mig för jag skulle till tåget, hon fick lov att göra det, inte för man fick skjuts till haninge men men jag klarade mig. När jag hoppade på tåget var det fyra stycken p-12 or som kollade jätte mycket, jag hade med mig hunden på tåget så jag va ju inte ensam men hundar kan ju inte prata.Så när jag var i Västerhaninge så ringde Tobias mig. Så jag hade i alla fall någon att prata med. Bad syrran köpa McDonalds till mig förjag var jätte hungrig, det blev chickenbits och pommes frites. Det var gott för jag har inte ätit McDonalds på jätte länge. När vi hade mött varandra så fick vi vänta på bussen i 30 minuter. Men vi hade kul medans. Nu håller syrran och hennes kompis på att fixa sig till Fridays där dom ska äta middag. Sen får jag se när dom kommer hem inatt, men hennes andra kompis kommer hem snart och då får hon och jag ha det lite trevligt. Ha det bra. Puss hej <3

Balen 2011




Balen 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0