Long time ago...:( <3

Hej nu vet jag att det var längesen jag la in ett inlägg men det har varit så mycket med allt skit o flytten,m.m.
Men nu ska jag försöka lägga in ett inlägg varje dag :) Får se hur de går då :P Förra veckan så började skolan nu har man gått i skolan en hel vecka. Har sovit hos min store syster som bor i nynäs för de är onödigt att byta skola sista terminen i 9an menmen. Ialla fall nu sitter jag hos henne efter att ha städat. Vilket inte var så jobbigt för det är bara en 1a :) Men ska vara lite social med henne nu, för hon är så snäll mot mig. Älskar alla som finns för mig och förlåt för det jag har sagt. Ibland känns det bara som de. Men jag lovar att verkligen försöka att inte göra något dumt. Men nu måste jag verkligen gå :( Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0