Hur gick det här då...

Jaa, hur gick de är nu. Sa att jag skulle försöka att lägga upp ett inlägg varje dag men ja som ni märker gick det ju inte så bra menmen. Man lägger ändå upp något inlägg ibland :) Men nu är det så att jag är sjuk :( Sen finns det inget att göra heller. Igår var man på hockey och Nynäs spelade mot Vallentuna. 5-4 till Nynäs :) Nu vill jag sova igen men kan inte för det är ljust :( Jag har kollat på om det är några ungdomar som bor i Nacka som kanske går att bli vän med för nu har man flyttat dit och känner typ bara två stycken som bor där. Jag har legat i soffan och kollat på bilder, och jag blir"avundsjuk" på dom som har en partner. Vill också ha någon jag kan dela mina käslor med.
Vill inte att det ska vara så jobbigt som det är nu. Man bor antingen långt ifrån varann och träffas eller så träffas man inte alls. Och det har vart så för mig att jag aldrig träffat någon som jag verkligen gillar. Men nu det är väl vecka 8 Rasmus kommer till Stockholm då. Han kan jag fan prata med allting om typ. Och han ska veta att han kan prata om allting med mig. Om någon undrar varför jag inte svarar på sms så är de för jag inte kan sms:a så tro inte att jag dissar er :( Men nu ska jag faktiskt försöka sova även fast det är ljust :P Puss hej<3

Rasmus :D <3 Så söt :) <3

Meee :D <3

Kommentarer
Postat av: rasmus

söööööööööööööööööt du e <3

2011-01-23 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0