Från Nynäshamn till Nacka

 Idag har man varit i skolan och slutade halv ett. Sen åkte man hem och hämtade saker hos syrran. Efter det så åkte man till Nacka där man bor nu. Jaja det är väl så det får bli nu för det mesta efter skolan, jobbigt jobbigt men man överlever nog hoppas jag. Tar ju 1 timme och 40 minuter hit från Nynäshamn. Men imorgon ska jag till Nacka forum och handla tröja :D Kanske en ny bh ;) Efter det åker/går man hem därifrån och ska åka och kolla på Nackas gymnasier, kul kul :D Mamma följer med för hon vill också titta lite och kanske hjälpa mig med något. För aa jag har beslutångest :P Well well nu vet jag inte vad man ska säga mer :P Gör ett inläggg imorgon igen för nu är jag jävligt trött :( Puss hej <3

Haha hade lite kul när bilden togs x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0