Fia o jag <3

Idag har man varit vaken sen kvart över elva. Duschade direkt då, ficade mig. Sen har man suttit hemma t klockan var halvsex sen mötte man Sofia Engström vid tåget, vi gick och fikade och hade roligt :) Skönt att bara sitta och prata fika och skratta med henne. Vi måste göra om det snart gmn. Sen bara kom de fram någon random snubbe till oss och frågade om vi skulle kunna strula med hans kompis. Ba wtf :S Sen kom den snubben fram, och ba varför skulle ni inte kunna strula med mig. Vi ba därför? Hans polare bara de måste vara ett svar. Då sa jag för vi kanske redan har kille?
Jaja helt wierd asså. Men sen blev fia arg :( Hon ville att Rasmus skulle svara på hennes fråga :P Sen efter fikat handlade jag lite. Efter det gick vi ner till tåget och pratade om killar. Fia sa att vissa är bra vissa inte, säger inte vem hon tyckte va bra för mig. Jag och hon vet vem de är ;) Sen aa... När hon hoppade på tåget så såg jag någrajag kände som jag inte ville träffa just då men gick bara förbi, för orkade inte. Sen kom man hem exakt innan syrran skulle gå, nu sitter man och chattar med Fia, jag saknar dig gmn. Men vi träffas ju imorgon i skolan skönt :D
Men nu ska jag fortsätta snacka med henne. Puss hej<3


Haha Fia sötnos :D <3

Haha jag:P <3

Kommentarer
Postat av: sofia <3

hahah Älskar dej gmn:D<3!!

2011-01-30 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0