Ingen sömn :(

Fan asså inatt kunde jag inte sova :( Somnade typ klockan 00:00 och vaknade klockan 02:04 typ :( Men messade med Rasmus då, jag trodde han sov men nej tydligen inte :) Jag tog typ en dusch mitt i natten för jag mådde så jävla dåligt :( Efter det så somnade jag inte förens 05:00. Sen skulle jag gå upp och fixa iordning mig till skolan men mådde så jävla dåligt så stannade hemma från skolan. Somnade om till halv tio då gick jag upp och gick och la mig  soffan och kollde tv. Jakob kom hem på lunchen då fixade han internet till mig, så tack till han :) Någon timme efter han gått tillbaka till skolan så tog jag en duch igen. Hade ingenting annat att göra så aa:P
Jag skulle egentligen ha haft no-prov idag men eftersom jag mådde så dåligt som jag gjorde så blev det inte så.
Imorgon måste jag gå till skolan fört då har jag nationella prov i svenska läsförståelse men det går säkert bra :) 
Glöm inte att kolla svt1 ikväll klockan 22:00 då är min skola med i tv och programet heter sexualkunskap så det är bara att slå på 1'an då:) Men nu ska jag ta det lugnt. Ska bara plugga till no'n och so'n men det går bra. Är det någon som vet vad flexi-fuel motorer är för något? Haha det låter så roligt :) Igår fick jag reda på att Rasmus kan lite om no ;) Det vistte jag inte men men han är säkert så duktig i skolan så det är väl ganska klart :)Ne men ska var snäll mot han nu. Rasmus ring mig om du kan och vill idag. Vill prata med någon i tele idag så ring (A) Men ska dra nu puss hej <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0