Far runt

Idag har jag vaknat ungefär kvart i 12. Duschade, klädde på mig, sminkade mig. Efter det tog jag flingor och mjölk. 
Sen så bråkade man med mamma, men men. Åkte till nynäshamn och var med Mikaela Hansson. Hade kul och kollade på snygga killar haha ;) Typiskt oss asså ^^ Men men Rasmus är ju nog den fina man kan få :) Efter att man har varit med Mickan så gick man hem till Malin som är som min andra mamma. Åt någon paj här :P Jag, Malin och Jacke typ låg och höll på att somna efter maten. Men sen så kollade vi på melodifestivalen eller jag ialla fall Malin och jag :D När det var slut kollade vi på "Änglagård" sjukt bra program, jag började att gråta:( Men nu sitter jag framför datan men ska bara skriva klart det här inlägget sen ska jag kolla tv med Malin igen. Puss hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0