Dagen

Dagen började dåligt,igår kunde man knappt somna pågrund aven sak. Vaknade märkte att klockan var kvartöver sju. Men vafan jag hann ändå till tåget. Hade läxförhör som jaghoppas gick bra, de kändes som det ialla fall.
Dagen kommer säkert att sluta bra för man är med Yamina. Älskar henne, hon är som en syster för mig.
Kag vill prata med Ramus idag :( Så snälla ring mig<3 Just nu sitter jag och tråkar i väntan på att min syster ska komma hem, så hon kan ge mig en bussremsa så jag kan åka till Yamina. Ska nog plugga lite spanska sen och no -.- Men jag måste för har spanskaläxa imorgon och no prov nästa vecka. Just det nästa vecka så har jag två nationellaprov :O Omg jag kommer dö, fast det är svenska,så då är det först läsförståelse 8:10-9:50 på tisdag tror jag det var. Sen på torsdag igen med svenska uppsats från 8:10-11:10.Hur fan ska jag orka i tre timmar. Men nu ska jag dra. Puss hej <3


http://www.youtube.com/watch?v=kC9hjRjgt7g&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0