Trött

Vet att jag inte gjort något inlägg på länge, men har praoat nu i en vecka på donken blir så jävla trött av det,så ´jag har bara hämtat mina lossasbrorsor på skolan och hem sen chillat då.
Är bara så jävla trött om 1vecka ska jag till madde och träffa farfar och så...
Bästa Madelene Lindeberg och Madelene Olsson ska vara i en vecka sen dröjer det ett tag innan vi träffas igen gumman, men får se till att träffas så ofta som går<33
En vacka till på donken orkar jag det eller inte?! Jag tror iaf att jag kommer att orka det hoppas det!<3
Bråkat med familjen och så men jag älskar er vad ni än säger och gör!!!<333
Calle fyller år om en vecka och 2dagar så aa, då blir han 14år;)Men nu ska jag ladda ner filmer skriva låtar musik och dikter<3
Puss hej<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0