Hatar folk som ger spydiga kommentarer!!!

Fattar inte hur du kan tro att du är så jävla vuxen! Ja jag kanske säger massa elaka saker nu men jag skiter it!
Vi var typ bästa vänner när vi var små! Men nu har du förändrats så jävla mycket jag känner dig knappt längre, fattar inte varför du gör såhär! Ja jag kanske ställde en fråga förut men vafan om du bara ska kommentera massa skit så kan du ju hålla det för dej själv! Och det tycker jag alla som bara kommenterar massa skit ska göra håll det för er själva! Jag vill inte ha massa spydiga kommentarer! Kommentera någon annan som inte bryr siig ett skit om vad dom får för kommentarer! Jag hatar att du har blivit såhär! Försök inte vara något du inte är!
HATAR er som bara ger spydiga kommentarer!!!

Sofie och jag<3 Och nej texten handlar inte om henne! Men ja jag och du vet att vi har förlorat kontakten men jag vill jätte gärna ha tillbaka den! Skulle vara jätte kul!:D
Men nu ska jag dra för idag puss hej!!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0