Tisdag 23/11-10

Såhär har min dag sett ut vaknat väckt brorsan inte på ett snällt sätt x)
Gått till skolan med amanda:) Läst i skolan och gått tipspromenad med Fanny,Hampus och Reu i snöstormen^^
Kallt-.- Lunch läst i 25 minuter gått en timme innan vi slutat för jag och syrran skulle till haninge:)
Vart med min syster hela dagen och handlat en ny piercing:) Ätitpå donken vet lite onyttigt men behöver inte vara nyttig hela tiden:P Åkt hem satt mig vid datan dricker te och läser.
Puss hej<3333

<----Syrran                            ^            Jag----->  
                                                .
                                                .
                                                .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0