Love & hate

Asså varför händer allt nu.... Känns som alla blir ledsna och sårade. Men de kanske bara är jag som känner så, vad vet jag. Jag kan iallafall säga till alla mina vänner att jag finns om ni behöver snacka eller något alls.
Ni är underbara. Jag älskar er, vi måste vara någon gång snart. Men även till er jag inte känner ni kan berätta för mig om ni vill. Och jag är en sån person som håller tyst om saker om man inte vill att jag säger till någon.
Så aa, det är bara berätta eller prata om ni vill. Vissa säger att man kan ha för många vänner men jag tycker inte man kan ha det. Jag snackar med sex stycken underbara personer som är så jävla snälla.Det är Rasmus, Yamina, Alexander, Madelene, Jacob och min syster Carolina  Önskar att vi träffas snart<3 Nu ska jag baka en kladdkaka :) Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0